Rider techniczny spektaklu „Wieczór Panieński plus” 

Poniższy dokument zawiera niezbędne minimum techniczne umożliwiające wykonawcom i realizatorom przeprowadzenie spektaklu na właściwym poziomie technicznym i artystycznym.

Dźwięk:

System powinien być zestrojony, całe osprzętowanie włączone i gotowe do pracy. Obecność inżyniera/ akustyka/ technika dźwiękowego jest wymagana i musi być to osoba przeszkolona i kompetentna w zakresie realizacji dźwięku, miejsca i systemu.

Spektakl realizowany jest w dwóch konfiguracjach – w zależności od sali, w której wydarzenie jest organizowane.

  1. Jeśli sala jest z dobrą akustyką, typowo „teatralna” – spektakl grany jest na mikrofonach pojemnościowych, które przywozimy ze sobą. Wtedy potrzeba co najmniej 12 długich XLR- ów. 3 linie XLR podwieszane, 3-6 linii XLR na froncie sceny.
  2. Jeśli nie ma możliwości akustycznych zagrania na mikrofonach pojemnościowych, wtedy gramy na mikroportach. Jeśli jest możliwość zagrania na miejscowych mikroportach - bardzo chętnie skorzystamy - wtedy potrzebujemy 6 zestawów bezprzewodowych (mikrofon, bodypack, odbiorniki zestrojone z nadajnikami). Jeśli nie ma możliwości skorzystania z miejscowych mikroportów - przywozimy własne.

Ostateczna decyzja co do wyboru konfiguracji jest podejmowana na miejscu przez realizatora dźwięku.

Dodatkowo:

  • Konsoleta frontowa musi być cyfrowa, pod żadnym pozorem nie akceptuję konsolet analogowych
  • Przy konsolecie potrzebuję możliwości podłączenia laptopa (mini jack) oraz prądu
  • Jeden monitor odsłuchowy (minimum 10’) za dekoracją, z prawej strony sceny sterowany po linii AUX

Proszę o telefon w celu potwierdzenia rideru lub ewentualnych pytań.

Realizator dźwięku, kierownik techniczny
Anna Kwiatkowska
tel.
+48 606 255 429
email:
ania.realizuje@gmail.com

Oświetlenie:

Absolutnie niezbędna jest obecność realizatora światła/ osoby znającej stół oświetleniowy i potrafiącej dodać nasze urządzenia, które przywozimy ze sobą.

Przywozimy 4x pary ledowe (Penta Par Led LIGHT4ME PAR 8X12W MKII RGBWA LED slim), które trzeba zapisać pod jednym adresem, 4x ledbary (eurolite LED BAR-12 QCL RGB+UV BAR) każda na osobym adresie oraz dymiarkę na osobnym adresie.

Dodatkowe zapotrzebowanie:

  • Regulatory sterowane DMX
  • Cyfrowa konsoleta z możliwością zapisu scen na submasterach (minimum 10 submasterów)
  • Jeśli są światła kontrowe na scenie będzie to dodatkowym atutem
  • Minimum 22 reflektory PC1kW ze zmienną ogniskową wyposażonych w klapy [nie PAR] świecące od frontu. Dopuszcza się mniejszą liczbę reflektorów wyłącznie po akceptacji realizatora spektaklu
  • Dwa regulowane obwody na scenie (z tyłu, z prawej strony za dekoracją)
  • Obwody nieregulowane do podłączenia lampek z tyłu scenografii
  • Minimum 9 długich, 2 krótkich kabli DMX oraz minimum 8 kabli prądowych (listwyprądowe minimum 3 gniazda)

Realizator światła
Kacper Urban
tel. +48 792 482 332

TOP