Rider techniczny spektaklu „Wieczór Panieński plus” 

Poniższy dokument zawiera niezbędne minimum techniczne umożliwiające wykonawcom i realizatorom przeprowadzenie spektaklu na właściwym poziomie technicznym i artystycznym.

System powinien być zestrojony, całe osprzętowanie włączone i gotowe do pracy. Obecność inżyniera/ akustyka/ technika dźwiękowego jest wymagana i musi być to osoba przeszkolona i kompetentna w zakresie realizacji dźwięku, miejsca i systemu.

Spektakl realizowany jest w dwóch konfiguracjach – w zależności od sali, w której wydarzenie jest organizowane.

  1. Jeśli sala jest z dobrą akustyką, typowo „teatralna” – spektakl grany jest na mikrofonach pojemnościowych, które przywozimy ze sobą. Wtedy potrzeba co najmniej 12 długich XLR- ów. 3 linie XLR podwieszane, 3-6 linii XLR na froncie sceny.
  2. Jeśli nie ma możliwości akustycznych zagrania na mikrofonach pojemnościowych, wtedy gramy na mikroportach. Jeśli jest możliwość zagrania na miejscowych mikroportach - bardzo chętnie skorzystamy - wtedy potrzebujemy 6 zestawów bezprzewodowych (mikrofon, bodypack, odbiorniki zestrojone z nadajnikami). Jeśli nie ma możliwości skorzystania z miejscowych mikroportów - przywozimy własne.

Ostateczna decyzja co do wyboru konfiguracji jest podejmowana na miejscu przez realizatora dźwięku.

Dodatkowo:

- Konsoleta frontowa musi być cyfrowa, pod żadnym pozorem nie akceptuję konsolet analogowych
- Przy konsolecie potrzebuję możliwości podłączenia laptopa (mini jack) oraz prądu
- Jeden monitor odsłuchowy (minimum 10’) za dekoracją, z prawej strony sceny sterowany po linii AUX

Proszę o telefon w celu potwierdzenia rideru lub ewentualnych pytań.
Realizator dźwięku, kierownik techniczny Anna Kwiatkowska tel. 606255429 email: ania_realizuje@gmail.com

TOP